Start met Smart: meer impact met data
Hoe krijgt communicatie meer impact? Door handig gebruik te maken van datagedreven content.
Is dat moeilijk? Nee! Maak je daarmee het verschil? Ja!
Hoe?
Dat zie je tijdens de het webinar van PCR en Contenture op maandag 8 maart v.a. 19:00 uur.
Tijdens dit webinar ontdek je hoe jij data kunt gebruiken. En wat dat doet voor jou als communicatiespecialist. Paul Gremmen, strateeg bij Contenture, legt dit uit aan de hand van praktische inzichten, how-to’s en voorbeeldcases.
Je leert:
● Waarom datagedreven communicatie zo effectief is
● Welke data je nodig hebt om je doelen te bereiken
● Hoe je deze data gebruikt in je strategie, advies en creatie
● Case RIVM: hoe smart content bijdraagt aan de stijgende vaccinatiegraad in Nederland
Na deze interactieve sessie kun je het direct toepassen in je eigen organisatie.
Presentatie en moderatie
Paul Gremmen, strateeg
Paul is oprichter van Contenture en pionier op het gebied van data driven content. ‘Van achteraf meten naar vooraf weten’ is zijn motto. Met de inzet van data wordt communicatie namelijk veel effectiever. Vanuit deze filosofie helpt hij organisaties bij het claimen van thought leadership en het vergroten van hun maatschappelijke impact.
Maarten Ros, head of business
Maarten adviseert directies en managers over de inzet van data bij communicatievraagstukken. Hij ziet nog te veel ‘zender gedreven’ communicatie in plaats van ‘ontvanger gericht’. En dat maakt veel communicatie onnodig ineffectief. ‘De digitale transformatie heeft ons smart phones en social media gebracht maar de belangrijkste winst moeten we nog boeken: die op de inhoud!’
Start met Smart: meer impact met data
Dit interview verscheen onlangs in Logeion magazine C#7: