Sprekers

  • Maarten Reijgersberg
    Maarten Reijgersberg

    Maarten Reijgersberg is opgeleid tot autonoom kunstenaar aan de Willem de Kooning Academie in Rotterdam. Hij isondernemer, eindbaas van het Rotterdamste creatieve bureau RAUWcc, bedenker van virtual influencer Esther Olofsson én spreker.

  • Susanne Volder
    Susanne Volder

    Susanne Volder is managing partner van Friends for Brands. Ze geeft strategisch advies over identiteit, communicatie en creatie in actieve fases: opstarten, doorgroeien, veranderen. Zij helpt onder andere organisaties hun social impact doelen te bereiken.

  • Ton Rodenburg
    Ton Rodenburg

    Mede-oprichter (2019) en strateeg van Rotterdamse reclamebureau ClubgeistBVH, ‘branding by culture’. Daarvoor werkte hij 20 jaar bij ARA. Specialist employer branding en internal branding. Co-auteur boek Merkcultuur over verbinden van mensen met merken. Voormalig voorzitter en actief bestuurslid Recruiters United, spreker/trainer in employer branding.

  • Cor Hospes
    Cor Hospes

    Cor Hospes is expert op het gebied van contentmarketing en storytelling. Hij traint, adviseert en coacht managers, marketeers, contentmakers en ceo’s. Hij staat op podia wereldwijd en is auteur van verschillende bestsellers waaronder ‘De power van een contentplatform’, ‘Contentbijbel’ en ‘Geld verdienen met sociale media’. Cor is oprichter van Merkjournalisten. Een contentmarketingbureau dat graag werkt voor overheidsorganisaties, mkb-bedrijven, multinationals, zzp’ers en onderwijsinstellingen.

  • De Droominee
    De Droominee

    De Droominee is een spoken word performer. Hij host kwetsbaarheid en schrijft tussen de regels. Zijn gedichten op geïmproviseerde muziek scheppen ruimte voor verlies of geven een draai aan perspectieven.

  • Sander Duivestein
    Sander Duivestein

    Sander Duivestein is trendwatcher, spreker, internetondernemer, adviseur, auteur en columnist over de impact van nieuwe technologie. Hij werkt bij het Verkennings Instituut Nieuwe Technologie van ICT-dienstverlener Sogeti. Sander is co-auteur van het boek ‘Echt Nep’ waarin wordt uitgelegd wat de nieuwe spelregels zijn en wat hiervan de impact is op onze economie en maatschappij.

Locatie

De Fruitvis
Marconistraat 43 3029 AH Rotterdam
Website
https://www.fruitvis.nl/

Bezoekers van het evenement

Datum

27 nov 2023
Verlopen

Tijd

15:00 - 19:00

Kosten

€95,00

De toekomst begint nu. Vier trends die ons werk gaan veranderen…

Natuurlijk wil en moet jij als communicatieprofessional weten wat momenteel de vier belangrijkste maatschappelijke veranderingen zijn. En hoe je daarop als communicatiespecialist moet inspringen.

Dit is hard nodig, want (marketing) communicatieprofessionals zijn op die vier ontwikkelingen niet tot nauwelijks voorbereid, vertelde auteur, veelspreker en oud-reclameman (Publicis Groupe) Rishad Tobaccowala recent in een podcast.

Hierin sprak hij over de Power, Boundary, Technology & Mind shifts, die centraal staan in deze bijeenkomst van Platform Communicatie Marketing Rotterdam in samenwerking met Logeion.

Susanne Volder (Friends for Brands), Maarten Reijgersberg (RAUWcc), Sander Duivestein (Verkennings Instituut Nieuwe Technologie Sogeti) en Ton Rodenburg (ClubgeistBVH) spreken over het belang van deze vier veranderingen. En hoe jij die kunt vertalen naar je dagelijkse praktijk.

Auteur/journalist Cor Hospes van het contentmarketingbureau Merkjournalisten schreef eerder al een blog over deze vier belangrijke shifts en is de moderator van deze actuele bijeenkomst.

We ontmoeten je graag op maandag 27 november in de Fruitvis in Rotterdam.

————–

Programma

Vanaf 15.00 uur: Inloop en registratie

15.30 uur: Opening door spoken word artiest Droominee

15:45 uur: Live talkshow met:

  • Susanne Volder: Power shift
  • Maarten Reijgersberg: Boundary shift
  • Sander Duivestein: Technology shift
  • Ton Rodenburg: Mind shift