Sprekers
-
Ton Rodenburg
Mede-oprichter (2019) en strateeg van Rotterdamse reclamebureau ClubgeistBVH, ‘branding by culture’. Daarvoor werkte hij 20 jaar bij ARA. Specialist employer branding en internal branding. Co-auteur boek Merkcultuur over verbinden van mensen met merken. Voormalig voorzitter en actief bestuurslid Recruiters United, spreker/trainer in employer branding.
-
Cor Hospes
Cor Hospes is expert op het gebied van contentmarketing en storytelling. Hij traint, adviseert en coacht managers, marketeers, contentmakers en ceo’s. Hij staat op podia wereldwijd en is auteur van verschillende bestsellers waaronder ‘De power van een contentplatform’, ‘Contentbijbel’ en ‘Geld verdienen met sociale media’. Cor is oprichter van Merkjournalisten. Een contentmarketingbureau dat graag werkt voor overheidsorganisaties, mkb-bedrijven, multinationals, zzp’ers en onderwijsinstellingen.
-
Sander Duivestein
Sander Duivestein is trendwatcher, spreker, internetondernemer, adviseur, auteur en columnist over de impact van nieuwe technologie. Hij werkt bij het Verkennings Instituut Nieuwe Technologie van ICT-dienstverlener Sogeti. Sander is co-auteur van het boek ‘Echt Nep’ waarin wordt uitgelegd wat de nieuwe spelregels zijn en wat hiervan de impact is op onze economie en maatschappij.
Bezoekers van het evenement
-
Langerak1 ticketČamo1 ticket
-
Huug Barendrecht1 ticket
-
Bebenroth1 ticket
-
Mast1 ticket
-
Boogaard1 ticket
-
Verbaas1 ticket
-
Pereboom1 ticket
-
de Jong1 ticket
-
Houweling1 ticket
-
Egge1 ticket
-
Sellenraad1 ticketDe Ronde1 ticket
-
Modderkolk1 ticket
-
Van Schagen1 ticketSchiebroek1 ticket
-
van der Meule2 tickets
-
Boos1 ticket
-
Lubbe1 ticketWouters1 tickette Bepalen1 ticket
-
Holwerda1 ticket
-
van der Wekke1 ticketOerlemans1 ticketde Graaf1 ticketMartienus1 ticket
-
Schallig1 ticketStearn1 ticket
-
van Liemt1 ticketKlapwijk1 ticket
De toekomst begint nu. Vier trends die ons werk gaan veranderen…
Natuurlijk wil en moet jij als communicatieprofessional weten wat momenteel de vier belangrijkste maatschappelijke veranderingen zijn. En hoe je daarop als communicatiespecialist moet inspringen.
Dit is hard nodig, want (marketing) communicatieprofessionals zijn op die vier ontwikkelingen niet tot nauwelijks voorbereid, vertelde auteur, veelspreker en oud-reclameman (Publicis Groupe) Rishad Tobaccowala recent in een podcast.
Hierin sprak hij over de Power, Boundary, Technology & Mind shifts, die centraal staan in deze bijeenkomst van Platform Communicatie Marketing Rotterdam in samenwerking met Logeion.
Susanne Volder (Friends for Brands), Maarten Reijgersberg (RAUWcc), Sander Duivestein (Verkennings Instituut Nieuwe Technologie Sogeti) en Ton Rodenburg (ClubgeistBVH) spreken over het belang van deze vier veranderingen. En hoe jij die kunt vertalen naar je dagelijkse praktijk.
Auteur/journalist Cor Hospes van het contentmarketingbureau Merkjournalisten schreef eerder al een blog over deze vier belangrijke shifts en is de moderator van deze actuele bijeenkomst.
We ontmoeten je graag op maandag 27 november in de Fruitvis in Rotterdam.
————–
Programma
Vanaf 15.00 uur: Inloop en registratie
15.30 uur: Opening door spoken word artiest Droominee
15:45 uur: Live talkshow met:
- Susanne Volder: Power shift
- Maarten Reijgersberg: Boundary shift
- Sander Duivestein: Technology shift
- Ton Rodenburg: Mind shift