Sprekers
Bezoekers van het evenement
-
Lilian Jongkind1 ticket
-
Kalsbeek1 ticket
-
Emmen1 ticket
-
Stella Braber-Swart1 ticket
-
Bebenroth1 ticket
-
Esther Molenkamp1 ticket
-
Eva Halima Sebbar1 ticket
-
Wendy Pereboom1 ticket
-
Egge1 ticket
-
Luc Beurskens1 ticket
-
Wouter Tromp1 ticket
-
Oscar Langerak1 ticket
-
Arnoud Houweling1 ticket
-
Roodenburg1 ticket
-
van der Mark1 ticket
-
Maura Raatgever1 ticket
-
Myrese Allas1 ticket
-
Leon Goor1 ticket
-
Wendy Mast1 ticket
-
Walter Brokx1 ticket
Performance branding: de nieuwe standaard
Op 19 november organiseren we bij PCMR een inspirerende branding-avond bij RedKiwi, waar we van onze gastheer een presentatie ontvangen en Lisa van Noorden van Versdenkers haar inzichten deelt.
Lisa, auteur van ‘De Mondriaan van Marketing’, geeft een presentatie over de kunst van effectieve merkcommunicatie. Ze gaat in op de uitdaging voor marketeers, conceptdenkers en campagnemakers om hun doelgroepen te raken met buitengewoon creatieve campagnes. Het is een kunst om strategie, creativiteit en de uitvoering van een creatief concept naadloos te integreren, en Lisa laat zien hoe dit kan aan de hand van haar ‘Mondriaan van Marketing’-concept.
Daarnaast spreekt Reinoud Wolff, Chief Strategy Officer, over de kracht van performance branding. Hij legt uit hoe dit concept leidt tot meer potentiële klanten en efficiëntere resultaten. Terwijl veel marketeers zich nog steeds richten op optimalisaties binnen online platformen (performance marketing), benadrukt Reinoud het belang van het creëren van een onderscheidende indruk in de gedachten van consumenten (branding) voor blijvend succes.
Zorg dat je deze waardevolle sessie niet mist. Goed voor de Mondriaan in je en je performance.