Weloverwogen keuzes maken voor de optimale mix
Content vormt de basis voor veel van wat je kunt doen met communicatie. Daarom gaan we er eens even goed voor zitten bij de PCR-avond over contentstrategie op maandagavond 20 mei.
De juiste content zorgt ervoor dat je boodschap aankomt bij je doelgroep, mensen emotioneel raakt en leidt tot echte binding met je publiek.
De echte vraag is: Hoe doe je dat dan?
Hoe kies je uit alle mogelijkheden en kanalen? Wanneer doe je iets met de app, op social media, met de website, in de nieuwsbrief, op tv of in de krant? En welke content past dan het beste als je het hebt over tekst, video, afbeeldingen tot een standje met een belevenis op de markt?
Dat doe je allemaal met contentstrategie. Als je weloverwogen keuzes maakt over de optimale mix van content en kanalen om je doelgroepen te bereiken dan ben je bezig met contentstrategie.
Experts
Karsten Mosterd
digital marketing manager bij Exact gaat je laten zien wat je kunt met cijfers, resultaten, conversie. Kortom de harde en rationele kant: wat levert het je op aan leads en bereik.
Cor Hospes
neemt je mee in de zachte kant van contentstrategie: de liefde voor de klant, het merk en de beleving. Waar alles draait om het echt raken van je publiek.
programma
18:00 uur – ontvangst met kleine maaltijd
18:00 uur – inkijken jaarverslag en goedkeuring door de leden
19:00 uur – welkom en ‘formele’ goedkeuring jaarverslag
19:15 uur – Contentstrategie door Karsten Mosterd en Cor Hospes
21:00 uur – netwerkborrel
Goedkeuring jaarverslag | Ledenvergadering
Omdat PCR een vereniging is zal er voorafgaand aan de bijeenkomst het jaarverslag worden besproken. Dit gebeurt tijdens de Algemene Leden Vergadering. Daarna is het podium voor Karsten en Cor.
Locatie
Maaspodium
St. Jobsweg 3
3024 EH Rotterdam