Als je werkt als marketing- of communicatieprofessional is het prettig om voorop te lopen in ontwikkelingen. Dan weet je in ieder geval wat je mag verwachten in de toekomst.
Bij PCMR gaan we je daarbij helpen. Daar zijn we voor. We gaan samen in gesprek over vier trends en wat je daarmee kunt en moet. Best leuk namelijk. Eindelijk weer iets echt nieuws.
Er is werk aan de winkel, want we zijn op deze ontwikkelingen niet voorbereid. Het nieuws komt uit een hoek die het al jaren zwaar heeft met ontwikkelingen bijhouden en erop anticiperen – de reclame sector – dus het zal voor de verandering een keertje waar zijn. De trends komen van oud reclameman Rishad Tobaccowala. Klinkt als iemand die in de toekomst kan kijken. Dat heeft ie ook gedaan in zijn podcast.
Hij ziet vier shifts die ons ongelofelijk veel plezier gaan geven of ons onaangenaam hard gaan raken. Hij noemt ze de Power, Boundary, Technology & Mind shift.
We bespreken ze alle vier met toevallig ook weer vier op en top Rotterdamse ondernemers en marketing- en communicatieprofessionals: Susanne Volder (Friends for Brands), Maarten Reijgersberg (RAUWcc), Sander Duivestein (Verkenningsinstituut Nieuwe Technologie Sogeti) en Ton Rodenburg (ClubgeistBVH). Naast lullen gaan we ook veel praten over poetsen in deze shifts, zodat jij er ook mee aan de slag kunt.
Cor Hospes van Merkjournalisten schreef eerder al een blog over deze ontwikkelingen en praat het op geheel eigen wijze aan elkaar, zodat we het straks allemaal nog beter begrijpen. Om het feest helemaal compleet te maken organiseren we deze bijeenkomst samen met Logeion – dat betekent nog meer power en nog meer minds om te ontmoeten en van te genieten. Een middag om niet te missen dus.
We zien je graag maandag 27 november in de Fruitvis in Rotterdam. Toplocatie voor mensen die graag grenzen verleggen! En nieuwe mensen ontmoeten.
Tot dan. Namens PCMR – Alma, Karin, Oscar en Huug