Deel dit bericht

How about TikTok?

Bekijk hier het webinar terug dat gegeven is door Weber Shandwick.

Wat is het, waarom is het zo populair bij met name generatie Z en wat kunnen organisaties ermee? Communicatiebureau Weber Shandwick neemt je mee in de wondere wereld van @charlidamelio@addisonre en @willsmith (jazeker, de acteur!).

 

Denk jij dat TikTok alleen geschikt is voor generatie Z?

 

Think again. Sinds de eerste lockdown is de Nederlandse gebruikersgroep gestegen tot 4,5 miljoen. Het sociale medium, waar creativiteit centraal staat, genereert een gemiddelde engagement rate waar andere media alleen van kunnen dromen.

 

Op dit moment wordt TikTok zes tot acht keer per dag geopend en spenderen TikTokkers bijna een uur per dag op dit kanaal.

 

Benieuwd hoe het algoritme werkt en of het interessant kan zijn voor jouw organisatie? Bekijk dan het webinar gegeven op 30 november 2020 via bovenstaande video.

 

Het webinar wordt gegeven door Jochem Rotteveel en Wineke Cramer van het bureau Weber Shandwick. Jochem is managing director consumer marketing/brand pr, en Wineke senior associate content & community manager. Rotteveel heeft veel relevante ervaring als creatief en strateeg voor klanten als Unilever en Procter & Gamble. Cramer is actief op verschillende B2C accounts als contentmanager op verschillende paid, owned en earned kanalen. Zij adviseert klanten op het gebied van social en digital strategieën en de inzet van verschillende sociale media.


Als nabrander heeft Wineke nog deze linkjes doorgestuurd:

download presentatie van Weber Shandwick