Met de komst van Alma Musinovic-Mansour als nieuw bestuurslid wil PCR meer leden uit de marketingcommunicatie bij onze vereniging betrekken. Alma zet zich enthousiast in voor een nieuw aanbod van events, die moeten leiden tot persoonlijke groei, integrale samenwerking, kennis opdoen, netwerken en inspiratie.
Alma werkt bij Gemeente Rotterdam en adviseert daar over Citybranding van de stad. Zij is graag op de hoogte van de trends en ontwikkelingen in ons vak, heeft een groot netwerk in de marketing(communicatie)sector en werd meteen enthousiast over PCR. Zij ziet goede mogelijkheden om de events nog interessanter te maken en het netwerk uit te breiden met professionals in marketing, e-commerce en online marketing. ‘Samen met de andere leden van het bestuur ben ik al aan het brainstormen over een frisse wind door PCR. Dit jaar bestaat de vereniging 70 jaar. Dat is respectabel en we gaan dat feest flink vieren. Tegelijkertijd zie ik dat er bij PCR meer ruimte kan komen voor marketingprofessionals, digital marketing, naast de andere leden die veelal in verschillende communicatiedisciplines werken.’
Groeien
‘Zelf heb ik een echte “growth mindset”, vandaar dat kennisdeling en netwerken wat mij betreft centraal blijven staan binnen PCR. Ook zou ik het mooi vinden als we onderling meer integraal gaan samenwerken, elkaar weten te inspireren en uiteindelijk samen onze stad sterker maken.’
Alma heeft er zin in en wil graag PCR laten groeien. Op verschillende manieren: in ontwikkeling, in ledenaantal en in diversiteit. ‘Bovendien denk ik dat het goed is om meer studenten te betrekken bij PCR én het bestuur flink uit te breiden, zodat we de event-organisatie en werkdruk beter kunnen verdelen.’